U četvrtak, 27. ožujka u Varaždinu je održana prva konferencija zapoduzetnike pod nazivom MentoricaBizConnect, na temu EU fondova i drugih poticaja koji se nude poduzetnicima za njihovo poslovanju.
Konferencija je okupila pedesetak poduzetnika iz različitih industrija s područja Varaždinske, Međimurske, Koprivničko – križevačke, Zagrebačke županije i Grada Zagreb, a pričalo se o načinu i mogućnostima apliciranja za EU sredstva te natječajima i pozivima, ali i drugim olakšicama koje se nude poduzetnicima tijekom 2025. godine i koje mogu iskoristiti za svoje poslovanje.
Na panelu su sudjelovali predstavnici poduzeća koju su dosad već imala priliku ostvariti bespovratna sredstva. Na panelu su sudjelovali: ravnateljica Doma Skupnjak, Ksenija Skupnjak Drakšić, viša stručna suradnica iz ZTB stan d.o.o., Milan Lazar, vlasnik poduzeća „LM“ PVC stolarija te Ranko Vlahek suvlasnik poduzeća Infitout d.o.o.
Panelisti su publici pojasnili kako je izgledao cijeli proces iz njihovog kuta, koliko je priprema i provedba trajala te kakva su bila njihova iskustva te da li bi sve ponovili ponovo. Isto tako dotaknule su se i teme stanja na tržištu i utjecaja na poslovanje pojedinih industrija.
Kristina Androlić pojasnili je tko može aplicirati za EU sredstva te što se njima može financirati. Marko Oskoruš predstavio je aktualne mogućnosti, natječaje i pozive te cijeli set mogućnosti koje se poduzetnicima nude tijekom 2025. godine.
Sudionici konferencije imali su priliku kroz dodatna edukativna predavanja slušati o kvalitetnom upravljanju financijama te kako na poslovanje poduzeća gledaju kreditori i investitori, što im je važno kod ocjenjivanja nekog projekta. Ovu temu pokrila je Vesna Ciganek Vuković iz Vista coachinga s višegodišnjim iskustvom rada u bankarskom sektoru u korporativnim financijama.
O digitalizaciji poslovanja i alatima koji mogu olakšati i optimizirati poslovanje pričala je Tea Sović iz Seyfor Hrvatska, a Kristina Androlić iz prezentirali je što čini kvalitetan poslovni plan bez kojeg nema kvalitetne prijave za EU sredstva, pa ni zahtjeva za kredit. Na kraju konferencije sudionicima je organizirano i neformalno druženje uz ručak. Organizatori konferencije bili su: Androlić konzalting d.o.o.; Intellego edukacije te portal za poduzetnike mentorica.biz.
- Iako živimo u digitalno vrijeme i sve se nekako nakon korone prebacilo online, smatram da je važno organizirati ovakva događanja jer osim što se može saznati i naučiti nešto novo, upravo razgovor uživo osnova je dobrog poslovanja i suradnje jer ljudi posluju s ljudima. Što se tiče same teme konferencije, ključno je informirati se i iskoristiti mogućnosti koje se nude za razvoj poslovanja iz EU i drugih izvora. Zato planiramo i iduće godine organizirati ovu konferenciju kako bi približili ovu temu široj publici - istaknula je Kristina Androlić, organizatorica i moderator konferencije.